دانلود فیلم ایرانی جدید

دانلود فیلم های ایرانی جدید از رسانه ی فانی

دانلود فیلم ایرانی جدید

دانلود فیلم های ایرانی جدید از رسانه ی فانی

دانلود فیلم ماه گرفتگی

جمعه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۲۲ ب.ظ

دانلود فیلم ماه گرفتگی با کیفیت فول اچ دی


دانلود فیلم ماه گرفتگی


دانلود فیلم جدید ماه گرفتگی که به تازگی ساخته شده است و با کارگردانی مسعود اطیابی که در پیش از این فیلم فیلم های زیبایی را ساخته است این فیلم یک داستان تلخ و واقعی را روایت می کند. دانلود فیلم ماه گرفتگی هم اکنون در دسترس است.

نام: ماه گرفتگی . سال ساخت: ۱۳۹۵ .سال پخش: .تهیه‌ کننده: هادی انباردار . کارگردان: مسعود اطیابی

خلاصه: فیلم سینمایی «ماه گرفتگی» به رویدادها و حوادث سال ۱۳۸۸ می‌پردازد …

بازیگران:  الناز حبیبی , سارا خوئینی ها , فریبا کوثری , کامبیز دیرباز , شهرام عبدلی , قاسم زارع , نیلوفر وهاب زادگان , علی آقایی , کاوه ابراهیم , ارسلان قاسمی .

عوامل فیلم

مهدی آذرپندار : نویسنده – مرتضی غفوری : فیلمبرداری – بابک اردلان : صدابردار – علی مربی : طراح صحنه – محمد قومی : طراح گریم – عباس شوقی :  طراح جلوه های ویژه – علی نوابی : دستیار یک کارگردان و برنامه ریز – ایمان غیبی : تولید کننده – محمد ملکی : پشتیبانی تولید نظامی .

درباره فیلم:

این فیلم اولین فیلم به کارگردانی سعادت بستام می باشد. او پیش از این در زمینه جلوه های ویژه با کارگردان های بزرگ و مطرحی همچون اصغر فرهادی در فیلم «فروشنده» ، مسعود ده نمکی در فیلم «معراجی ها» ، هومن سیدی در فیلم های «اعترافات ذهن خطرناک من» و «خشم و هیاهو» و … همکاری داشته است. این فیلم که مراحل پایانی ساخت خود را سپری می کند همزمان با تدوین فیلم ، ساخت موسیقی متن آن نیز به شهاب اکبری آهنگساز و تنظیم کننده سپرده شد.

فیلم  سینمایی «تا ۱۰ بشمار» نگاهی روانشناسانه به تحکیم زندگی دارد و هدف آن ارتقای سطح آگاهی مردم درباره سلامت و دوری از استعمال دخانیات و الکل است. این فیلم که در ژانر اجتماعی خانوادگی ساخته می شود داستان چند ساعت از زندگی زوجی را  روایت می کند که وارد ماراتنی با استراحت ۱۰ شماره می شوند.
  • رضا رادمرد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی