دانلود فیلم ایرانی جدید

دانلود فیلم های ایرانی جدید از رسانه ی فانی

دانلود فیلم ایرانی جدید

دانلود فیلم های ایرانی جدید از رسانه ی فانی

دانلود فیلم توچال

شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۷، ۰۷:۲۲ ب.ظ

دانلود فیلم توچال با کیفیت اچ دی و جدید

دانلود فیلم توچال

فیلم توچال برای کسایی که عاشق مسافرت به خصوص توچال هستند ! دانلود فیلم توچال هم اکنون در دسترس است و می توانید بعد از مدت ها دانلود کنید و لذت ببرید.

نام: توچال . سال ساخت:  .سال پخش: . تهیه‌ کننده: سید محسن جاه . کارگردان: محمد آهنگرانی

خلاصه: نوید به اصرار دوستش به پیست بر می گردد که این بازگشت سرآغاز اتفاقاتی عجیب می شود و قصه ی عشق آغاز می شود …


عوامل فیلم

محمد آهنگرانی : مجری طرح – شهریار اسدی : فیلمبرداری – علی تهرانی : نویسنده – فرشید احمدی : صدابردار – جمشید آهنگرانی : طراح صحنه و لباس – کاوه ایمانی : تدوین گر – شاهین یاراحمدی : صداگذار – علی بهرامی فر : طراح گریم – مجید بذرپاچ : تولید کننده – افشین عمران : دستیار اول کارگردان – حبیب مجیدی : عکاس – امین اعتمادی : مشاور رسانه ای – سمانه واعظی : منشی صحنه – حمید کلاته : سرمایه گذار .

درباره فیلم:

فیلم سینمایی «توچال» که در ابتدا دیزین نام داشت و سپس نام آن به «توچال» تغییر یافت ، دومین تجربه‌ی سینمایی محمد آهنگرانی محسوب می‌ شود . محمد آهنگرانی پیش از این فیلم سینمایی «یکی برای همه» را کارگردانی کرده است . فیلم سینمایی «توچال» که یک ملودرام عاشقانه است در مورد پسری به نام نوید (پژمان بازغی) است که عضو قدیمی گروه امداد و نجات پیست توچال است . او به دعوت مهران دوستش که سرپرست تیم است بعد از سال ها به پیست بازمی گردد اما با آمدن نوید به پیست اتفاقاتی رخ می‌ دهد که خط اصلی داستان این فیلم را شکل می دهد و …
در خلاصه‌ی داستان این فیلم آمده است : «بر فراز شهر، در برابرمان ایستاده است، بالاتر از دود و دروغ؛ خوب و بدی زیرا که قله‌ی عشق است و قصه‌ی توچال… قصه‌ی این عشق…»

فیلم سینمایی «توچال» آماده ی نمایش است و احتمالا تا پایان سال اکران خواهد شد .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی